segunda-feira, 26 de março de 2007

Nom dou abasto!

Tanto concerto ao que vou, tanta gente que estou a conhecer e tanta música por escuitar... nom dou abasto! Outro fim de semana como o que acabo de passar e rebenta-me a cabecinha. Pero, enquanto aguentarem os meus neurónios, penso continuar na mesma. Na sexta plantei-me em Ferrol para lhe dar freneticamente ao badal com o Harvey e o Retropower, entre outros. Eles marchárom para Corunha e eu... a Sam Sadurninho para ver os Rave Party Animals na sala Dzine, um local que nom pára de programar boas cousas. Gostei do número que montárom os RPA: programações contundentes para um metal entre gótico e maquineiro. O outro grupo que tocou com eles, os Nekrotech, já nom estivo tam bem e mesmo o pseudo streap tease do cantante me resultou mais que prescindível.

No sábado já estava de volta em Compostela. Pola noite visitei por fim a Gentalha do Pichel, um local ao que lhe tinha muita gana já. Infelizmente, nom estava o Ângelo, que andava noutra romaria, mas si armei camarilha com o Regueifeiro e com a fascinante Pepa Yáñez. Muita boa voz feminina está a soar no país além dos alalás da Peón e a da Yáñez, que essa noite cantou com o Leo i Arremecaghona, é uma delas. O show do Leo foi bem divertido: por um momento, fixo sair o punk no armário que, segundo alguns, levo dentro. Pero os que já me parecêrom geniais fôrom os de Ataque Escampe. Já lhes escuitara encantado o seu trabalho na Regueifa, pero ao vivo ainda ganham muito mais. Boas letras e melodias que já entoava a gente toda que ali se juntou. Espero poder repetir.

E para rematá-la programando e gravando o resto do tempo… Hoje é já 2F e todo o acontecido me parece um excesso.

4 comentários:

Ana disse...

Excessos, excessos... nom podemos vivir sem eles! hehehe.
Q sorte, de concerto em concerto, eu tenho "mono"!!! Para quando um concerto teu?? hehhe.

Anónimo disse...

cachis, fiquei com gana de falar mais... tenho umha proposta pra fazer-che... bom duas hahahaha. umha é pra falar ao vivo e a outra é na rede... entra no meu blog e mira se gostas de participar desta cadeia de videoclips que maquinamos a mariademallou e mais eu.

um beijo!

Anónimo disse...

Ai ai! Por fim resolves vir polo Pichel e precisamente o dia que eu nom estou... andamos muito descompassados eu e tu ehehe. A ver se nos vemos antes de me ir para o Porto!
beijinhos

Anónimo disse...

ola ! Son pepa! que sorpresa atopar o bog e mais aínda o comentario, a ver, estamos agardando con moita ansia ese directo da Nasa. Eu tamén vou tar na Nasa este finde, pero participando coa Ultranoite, estades todas convidadas
Bicos!