segunda-feira, 11 de junho de 2007

Artwork


Recebim um magnífico agasalho do Danny de Proxecto-ds: uma proposta de artwork (como el o chama) para o Projecto Mourente. Velaqui uma mostra. Desde aqui vai para el o meu agradecimento mais caloroso (apesar da chúvia). Por outro lado, n'A Nosa Terra desta semana sai uma entrevista que me figérom sobre o disco de tributo a Andrés do Barro. A transcriçom foi um tanto livre, mas isso parece ser a tónica geral nos mídia. Para a lerdes, clicade aqui.
E na secçom vídeo musical, um grande mestre do ritmo e a harmonia: da escola francesa, Martin Solveig.

6 comentários:

Anónimo disse...

mola, me gusta

el hombre invisible siempre me gustó ( tengo que ver que significa eso ,-)

lo de las gafas no lo entiendo , quiero decir me desconcierta la posición.

lo digo en mode usuario ,-)

besotes

sergio74 disse...

q chulada o debuxo, e total. so falta q che fagam un video. imaxino q calquer dia aperecera um por algures.jjejje.
saudos e umha aperta

Anónimo disse...

hola chicoooo q tal?soy lucía (verano en lisboa)
muy chulo el art work!
oye, quería comentarte cómo surgió la historia de tu charla en el centro del ensanche?estoy buscando un sitio para montar un concert vespertino acústico de un colega para fin de mes y pensé que la red de centros socioculturales estaría bien.contestame al mail ok?
lu_neonlight@hotmail.com
thanks y besos

Zerovacas disse...

Se eu che contase como funcionan os medios...

Ana disse...

Q desenho tão giro!!!!!!!!! Gosto muito, e do video tb gosto muito muito!!!!! Quando vier o Ângelo temos de combinar para falar um bocadinho de musica, hehehe.

Anónimo disse...

Eres el típico chico majo, y si no encuentras un toque de chulería, vas a acabar siendo el amigo de todas, poniendo el hombro para que lloren en vez del pene para que te lo toquen.

jajajajaj

y tu como lo ves ,-)