sexta-feira, 14 de dezembro de 2007

Todo se sabe

Este é um país pequeninho e todo logo se sabe. Os ensaios e a gravaçom da gala de Natal para a TVG fôrom intermináveis. Ao pouco de chegar soubem por quê chamaram ao Projecto Mourente, que foi, sobretodo, ao que foi com Iolanda e uma guitarra especial traída da mesma China. Passamo-lo genial com a moreia de rapazes lerchos que havia e com os bailadores que nos acompanhárom (ains). Ficamos com a boca aberta vendo o Gran Purismo acompanhado do Puto Coke. Foi um prazer conversarmos com as Ialma e, sobretodo, com a Begonha Fontenla (que, por certo, fai um numeraço com Afonso Hermida). Pero o melhor foi conhecermos por surpresa a Wöyza. Simplesmente adorável. Declaro-me fã incondicional desta mulher, que compartilha origens com o Projecto Mourente. Para que vejades uma mostra do que fai, deixo-vos a sua actuaçom no passado verão no mítico 7*4 de Vigo. "Tu novio es un cabrón", dentro vídeo!


5 comentários:

sergio74 disse...

pois estamos desexando ver o mourente na tele. xa tarda
a casa azul totai, encantanme as letras.
saudos e unha aperta
veremonos maña nom?

Ghanito disse...

Esta ven poder ver a proXecto mourente na TVG para que mais xente saiba o que está a perder. Porén quen quere ver tan grande espectaculo na TV tendo a posibilidade de velo ao vivo?

Martin Wu disse...

Non lle facía falta un figurante? Anda que non me podía partir vendo a miña abuela chea de orgullo...

Marinha de Allegue disse...

P A R A B E N S polos éxitos!!!.

Unha aperta
:)

o moderno de merda disse...

Meu rei! sinto muito nom ter ido a Ferrol, já nos vemos aginha... por certo a ver se me propós algo para fim-de-ano que eu vou andar por Compostela... hehehe!

beijos!!!