sexta-feira, 15 de fevereiro de 2008

De novo gravando

Já totalmente recuperado desde hai duas semanas, retomei a gravaçom dos novos temas com muitas ganas. Já levo seis e quedam um mínimo de quatro. Estou feliz da vida. Se vai todo bem e nada se torce, o álbum poderia sair aí por finais de abril. Veremos, veremos: ficam ainda quatro temas por gravar, trabalhar bem (ou o melhor que puder, vaia) a produçom caseira, masterizar, tratar o tema do grafismo... Por certo, mantem-se o título Kara·o·ke para álbum. Outra cousinha, adoro a música de Cascadeur (que é o da foto, nom eu). Visitade o seu myspace porque esta maravilha de artista deixa descarregar as suas canções, quatro temaços que escuitaredes mais de uma vez. Deixo-vos um vídeo do seu concerto na pré-selecçom para o Printemps de Bourges, um dos principais festivais de música opo em França. Ah! E lembrade que manhã toca o Leo na Gentalha (a ver se chego alô) e que se inaugura na Casa das Palmeiras de Neda a exposiçom Natureza Artificial com músicas do Sergio74. Bom finde!


5 comentários:

Anónimo disse...

Que bem que estejas gravando, tua música é genial! Ânimo e parabéns!! :)

Anónimo disse...

Viva Viva!! Non hai mellor nova pa esta askerosa época de exames, ke saber ke pronto saíra o teu novo disco... yujuuuuu!

sergio74 disse...

parabens por eses seis temas q xa tes no peto,,,desexando escoitalos.
gostaronme os catro temas destes rapaces a voz moi chula e o comezo do tema The End e chulisimo, einos descargar. moi bem moi bem.
jej saudos e unha aperta

Marinha de Allegue disse...

Kara.o.ke dentro de nada está entre nos.

Unha aperta grande sultán.
:)

Anónimo disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.