segunda-feira, 26 de maio de 2008

Já chegárom os cds!

Sem tempo nom foi. Já tenho na casa os cds e agora começa uma nova fase em toda esta história: a distribuiçom. Para isso contaremos coa Lonxa Cultural, que se encarregará de pôr o "Kara.o.ke" nos comércios. Isso será daqui aos inícios de junho. Com todo, desde que se lançou na rede a meados deste mês, no site da Regueifa já se recebêrom várias comandas. O ritmo das descargas também vai bem (hai uma semana já passavam as 900 do álbum todo) assi que estou feliz. E mais feliz ainda com todas essas mensagens dando parabéns e muito apoio ao Projecto. Obrigado a todos.
Uma das cousas que tem lançar um álbum, ainda que seja caseiro, é o de conceder entrevistas para o promocionar, especialmente se também sai em formato cd. Em geral, divirto-me bastante fazendo-as, ainda que às vezes boto a língua a pacer um pouco de mais. Julgade vós mesmos lendo a reportagem em El País e as entrevistas em GZNacion e Radiofusión. Também dêrom notícias no MeGa e em Vieiros. Também sobre "Kara.o.ke" escreve em Novas da Galiza (pág.17) o Noel Feáns, uma das metades de F&A que masterizou o álbum e mesmo tocou a guitarra em "Vamos queimar Paris". E haverá mais, já vos irei contando.
E antes de vos deixar co vídeo de hoje, "Outro futuro" de Balla, lembro-vos que o Projecto Mourente volta ao A Polo Ghit com "Chuliboy". Para comentardes ou mesmo votardes no tema, clicade aqui. A minha cançom favorita das outras cinco candidatas iniciais é a de Magín Blanco & Burgas Beat "Canto de serea". Realmente bonita.

3 comentários:

Mario disse...

Vas conseguir o que non conseguiron anos de política de Vieiros: que faga unha conta só pra votar a canción. O disco sáese, tou desexando telo fisicamente nas maos.

bubamara disse...

Yujuuuuuuu!! Eu xa o teño pedido... espero ke cheje canto antes... ke os nervios pódenme!!
Para cando os primeiros concertos???

sergio74 disse...

temazo o chuliboy...chegara lonxe no apolo..keke
umha perta