quinta-feira, 19 de junho de 2008

Ensaios e mais ensaios

O verão ainda ainda nom começou pero as agendas já se complicam com festas e eventos. Este fim de semana foi difícil escolher. Este sábado, em Ferrol, os meus adorados The Homens, recém chegados da sua tournée europeia, tocam no Rum Rum com Charades. Depois haverá sessom com DJ Sergio 74, que nom é outro que o bom amigo Retropower. Ademais, em Compostela organiza-se a primeira Zombie Walk com festival grindeiro na Capitol. Ainda que estava tentado de me disfarçar de zombie, farei por ir ver os Fanny & Alexander, que tocam no Multiusos do Sar. Espero chegar a tempo porque nos sábados pola tarde toca ensaiar em Mourente. Trabalhamos duro com Álex, que tem a paciência dum santo.
Entrementes, "Chuliboy" continua mantendo o tipo em A Polo Ghit (lembrade que podedes emitir um voto cada dia) e já leva cinco semanas na lista Pop In. Ademais, este domingo pola noite passam o vídeo de "Os piores inimigos" em Onda Curta.
Para ir quecendo motores, aí vai a potentíssima versom "You Make Me Feel" feita polo meu cantante favorito. Todo um ghit eterno para o verão, ainda que o meu preferido para ir à praia este ano já é outro.

2 comentários:

sergio74 disse...

temazo onde os aia,jej
grazas pola promo,,,,
magua q concida todo xunto eu teño umhas gañas locas de ver fanny
alexandre o vivo. pero desta volta nom pode ser .. averes se a proxima.
unha aperta e a pasalo bemm

Anónimo disse...

e o venres o castrai de tiger lillie no bonaval!! e o sabado ademais arde lucus!! non hai axenda que o tolere