sexta-feira, 13 de junho de 2008

Promoçom baby!

Lançar um disco e querer que se venda para cobrir gastos implica fazer promoçom. Nisso estamos todos estes dias e parece que está a funcionar aos pouquinhos. Até agora, e em geral, está a resultar bastante divertido. Os mídia estám a acolher bem o cd e som realmente amáveis. Manhã, ao longo da manhã, farám-nos entrevistas na SER Ponte Vedra e na Radio Galega. Espero que me entreviste Belén Regueira, som-lhe moi fã. Suponho que me perguntarám polo "Chuliboy" e o A Polo Ghit. E ao longo desta semana publicou-se uma entrevista em A Nosa Terra Dixital e também se editou a conversa co Uxio, do C'mmons Baby!, essa maravilha de podcast sobre música publicada com licença livre. Se a escuitades, penso que vai ser difícil que se perceba o que digo: falo super rápido e ademais hai gente fazendo o barulho próprio dum bar. Quase melhor, porque boto bastante a língua a pacer: talibaneio do CC. Seja como for, foi um prazer. Por certo, quem acertar a pergunta, leva um cd!
Obrigado a toda a gente que se está a interessar por este trabalho, especialmente aos que decidem gastar dinheiro em comprá-lo. Para todas elas e eles, um dos meus temas favoritíssimos dos Pet Shop Boys, "Flamboyant".

2 comentários:

Francisco Dans disse...

Que saibas Carlos que son un grande fan teu e da túa música e por iso puxen na última edición de Cousas o Podcast un marabilloso tema teu, Como os Caranguejos.

Parabéns polo teu espectacular traballo e polo lanzamento so Kara.o.ke

picosacro9am disse...

Ei, se vas a Radio Pontevedra saúda a Ángel Magdaleno (alias pantacas polos sobacos) y la superderechosa sección de deportes, hahahaha.