quinta-feira, 19 de abril de 2007

Na Casa Jurásica

Onte estivem com dous destes elementos na Casa Jurásica. Fixo-me muito bem. Colhérom as suas guitarras e começárom a tocar. Ao pouco eu já perdim o medo e puxem-me a cantar ou, mais bem, a berrar. Foi uma experiência altamente adrenalínica. Veremos quanto me dura este subidom, mas agora nom só durmo tranquilo senom também feliz. Cuidado, a música é aditiva!
Manhã de novo a Ferrol, a gravar mais guitarras. E por riba Astrud lança novo álbum! Podo pedir mais? Si, saber onde vou estar este outono. Sabe alguém de um futurólogo ou vidente fiável?

4 comentários:

sergio74 disse...

q concidencia estou escoitando nestes intres o disco novo de ASTRUD. encantanme. esta total coma sempre... ya nos veremos polo ferroliño. unha perta

caBle disse...

Xa estou tardando en comprar o disco de Astrud!!!!
Encantame esta canción!!!!
Saudos!!

Ana disse...

Boa música, como sempre!!! ufff, futurólogos.... nada nada! Eu também estou na mesma!!! A saber onde estarei, se calhar fico em Toronto com o Ângelo!!!

LeRoi disse...

Ola!

Mr. Mourente, preciso do seu mail para enviarlle unha cousa. Pasemo por aqui se fai o favor

roi.fernandez(arroba)gmail(punto)com