quarta-feira, 8 de agosto de 2007

Carvalho, alá vou!

Já estou de volta e metido na gravaçom de vozes e no perfilado de letras para os novos temas. A ver que sai ao final, pero ao menos estou-no a passar bárbaro. Esta semana, ademais, toca ensaiar duro porque na sexta pomos o pé em Carvalho. Desta vila apenas encontrei fotos na rede, si da bisbarra, e bem bonitas por certo. No site do próprio concelho quase nom hai fotos actuais da vila. Por que será? Opto por mostrar uma vista com o Google Earth. O evento será no pub Silfo, a partir das 22h, custará 5 € e estaremos com The Homens (acabados de chegar de gravar os seus novos temas) e com os Franc3s, bergantinhãos indígenas. Para ir aquecendo motores, ponho o tema que a Robyn gravou com o Kleerup. Muito me presta. Dentro vídeo!

9 comentários:

Anónimo disse...

hola!
era para comentarte q estas invitado a dormir el viernes en nuestra casa!
esta a escasos 100 metros del pob donde tocamos!
bicos

sergio74 disse...

q sai todo bem...sorte
vemonos en valga.
tes razom como presta o temazo e o video
saudos e dalles caña

Anónimo disse...

Verémonos alí o venres, e a ver se desta volta tomamos unha caña.

Anónimo disse...

decathlon é o ikea dos sem teito...

viva as Quechua ainda que sejam a 29'99€

nom fiques muito na terra moinante e vem-te aginha... porque yo lo VALGA!

beijos!

Unknown disse...

Por que será que non hai fotos de Carbalho? Je, je je.
Agora tes que ter conta. Na miña terra, a xente que foi por Alemania leva 40 anos repetindo que aquilo é unha maravilla e que esto é unha merda.

Saudos e benvido

sr. calavera disse...

respondendo ao mueja: non hai fotos de carballo para non espantar á xente XD

Marinha de Allegue disse...

Ohhhhhhh non poido ir sultán marcho de finde. Mágoa me da, á volta quedamos e xa me contas.

Beijosssssssss e moitas gracias por lembrarte desde Berlín.
;)

Anónimo disse...

lo de ir a valga esta dificil pq el domingo vamos a viveiro a ver a fangoria y sera demasiado paseo para un fin de semana solo...
mañana nos vemos!
bicos

Anónimo disse...

Andei de reformas no blogue e volto a bloguear! Vamos ver quanto me dura...
Estou à espera da tua visita no Porto, ehem ehem... E em Outubro já enviarei postal de San Francisco, hihi hihi
Beijossssssss