quarta-feira, 15 de agosto de 2007

De Carvalho... a Valga!


O de Carvalho foi bárbaro, apesar de que foi o dia que pior entoei... Muito rim! Mais uma vez, obrigado a The Homens por fazerem que fosse possível por riba dos contratempos técnicos. Os Franc3s fixérom de perfeitos anfitriões (por certo, a sua casa merece uma mençom especial já que supera com muito certas exigências de estilo: ficámos impressionado!). Obrigado também ao Quique do On the Rocks (que simpática a Pepa Arán!), mas sobretodíssimo ao público que ali se achegou, em especial ao Ghanito, que veu de tam longe para tirar tanta boa foto como a que aqui mostro. Para mim o melhor momento foi ao final, esse momentaço, com todos os participantes fazendo a mona naquel mini-cenário. Bárbaro! Jamais j'oublierai!




Ainda sem me recuperar, no dia seguinte botei a minha nova casa ao lombo e plantei-me em Valga para o Artenativa. Grande festa, apesar de sermos poucos (mas bem escolhidos, isso si). Parabéns aos organizadores, que bem se viu que trabalhárom bem e a réu para terem todo pronto. Eu dei-no todo cos da foto, como nom podia ser doutro jeito, e nom dei mais porque já nom me quedava. Conhecim muita gente interessante da que aprendim muito. Si, si, farei por voltar para o ano... porque para o ano haverá outro, nom é? No dia seguinte, nom podia coa dor de cabeça, mas o gosto já nom mo quita ninguém do corpo. Ah! Obrigado ao Vidas polas fotos que mandou, como a de acima.
E agora, acabando-me de recuperar na minha bat-cova com o computador em cuidados intensivos. Estranho-o... mas nom tanto como pensava.
E mais música, claro. Recunco cos Groove Armada e o seu novo supersingelo, Song 4 Mutya. Vem a conto porque é festivaleira, nom no sentido eurovisivo, senom artenativo. Dentro vídeo!


4 comentários:

Anónimo disse...

A festa puido estar ainda mellor pero entón igual acabábamos na comisaría.

A ver cando hai outra! :-)

Anónimo disse...

Festóns, un e máis o outro. Gracias!

Zerovacas disse...

E agora a rematar o disco, eh?

Unknown disse...

Brigadao a voçê!

A experiencia foi muito legal.

Abraço,

Quico

P.S.- Poderia mudar isso de Quique, né?

(com um sorriso na boca)