sexta-feira, 15 de junho de 2007

Do it again!


Velaqui uma foto do concerto do Projecto Mourente na Sala Nasa no passado mês de maio. Tirou-na a Misscorpse, que estará deixando as pestanas nos apontamentos nesta dura época de exames. O que está escrito é a traduçom árabe que o Google dá de Projecto Mourente. Sempre gostei da escrita árabe, que se lê de direita a esquerda e que, ademais, apenas transcreve as vogais. Uma boa mostra do diferente que vem o mundo. E continuando coa movida árabe, aí vai o novo vídeo dos Chemical Brothers, Do it again!. Marvelous! Para saberdes um pouco de quê vai o seu novo álbum, clicade aqui.

3 comentários:

Anónimo disse...

chacho

el vídeo me gusta
la canción nadita ( y mira que te soy muy fans)

vas al Los Happpyyyyy Mon en A coru ?

Anónimo disse...

escuchando last.fm

me apareció esto y me acordé de ti

tu conocías a estos ?

http://www.youtube.com/watch?v=PjR-6xP9FrY&mode=related&search=

besos
me aburro , este finde me aburooo

Anónimo disse...

era profesor d marta sanchez y d alguna famosilla mas...ahora creo q como fangoria tiene tantos conciertos ya no da clases...pero quedaba guay ponerlo!jeje
el video es muy cutre, grabamos otro donde salia yo con el pero como me costaba mantenerme en pie pase d ponerlo!viva el garrafon d ornse! :)
bicos